Wycieczka do Pyzówki

W kwietniu, w dniach od 4 do 6 uczniowie Sempołowskiej (z klasy I c i II a), Gastronomika, Ekonomika, Chemika, Staszica, Kolejówki i Zespołu Szkól Techniczno-Ekonomicznych w Radzionkowie wspólnie spędzali czas na kolejnej wyciecze. Młodzież spędziła trzy dni w dobrze znanej im już miejscowości – Pyzówce. Pierwszego dnia zwiedzaliśmy Kraków i uczestniczyliśmy w zajęciach w Teatrze Starym w Krakowie oraz w Micecie. Po południu zwiedziliśmy Bazylikę Wniebowzięcia Najświętszej Marii Panny w Ludźmierzu. To tam znajduje się figura Matki Boskiej, którą odwiedził Jan Paweł II w 1997 roku. Wieczorem w pensjonacie wysłuchaliśmy koncertu kapeli góralskiej i niektórzy z nas mogli spróbować swoich sił na parkiecie. Drugiego dnia w pięknym słońcu przechadzaliśmy się po Krupówkach, a później odbyła się lekcja o górskiej naturze w Tatrzańskim Parku Narodowym. Wieczorem po obiado-kolacji relaksowaliśmy się przez 3 godziny w niezwykłych Termach Chochołowskich. Trzeci dzień rozpoczęliśmy grą w podchody. W sześcio i pięcio osobowych grupach wykonywaliśmy zadania związane z historią Pyzówki i życiem jej mieszkańców. Wygrała grupa dziewcząt z Ekonomika i Sempołowskiej. Po obiedzie ruszyliśmy w podróż powrotną do domu. Wyjazd wszystkim bardzo się podobał i zapewne wspomnienia związane z nim zostaną długo w naszej pamięci.