Wyjazd do Chorwacji klas 3F, 2A i 2F

Wycieczka do Chorwacji klas 3F, 2A I 2F przebiegła bardzo szybko i wesoło.
Podczas drogi do Omiš zwiedziliśmy muzeum Nikoli Tesli w Smiljan. Wieczorem zwiedziliśmy port i
miasteczko Omiša razem z widokiem gór. Następnego dnia pojechaliśmy do Splitu, gdzie chodziliśmy po
starym mieście, szukaliśmy lwów weneckich i różnych elementów architektury. Zobaczyliśmy również
podziemia ze straganami sklepowymi oraz piękny pałac Dioklecjana. Trzeciego dnia zwiedzaliśmy stare
miasto Dubrovnika, gdzie również mieliśmy czas wolny, zobaczyliśmy miejsca, gdzie były nagrywane
Gwiezdne Wojny oraz Gra o Tron. Czwarty dzień przebiegł nam spokojniej, byliśmy na stadionie drużyny
sportowej Hajduk w Splicie, a resztę dnia spędziliśmy na plaży oraz wyszliśmy na stare miasteczko.
Piątego dnia już wracaliśmy i zahaczyliśmy o Zadar, gdzie zjedliśmy obiad oraz posłuchaliśmy morskich
organów, które grają podczas odbijania morskich fal o ściany.
Przez praktycznie całą wycieczkę towarzyszyła nam miła pogoda. Było ciepło i spokojnie, choć niestety
woda w morzu była lekko zimna. Mieliśmy również okazje poznać chorwacką kuchnię. Podczas jazd w
autobusie towarzyszyła nam miła atmosfera przy muzyce.