Prośba o wypełnienie ankiety.

Dzień dobry,

Nazywam się Julian Wąsek i jestem 18 letnim założycielem Szkoły 2.0 (https://www.szkola20.com). Naszą organizację mogą kojarzyć Państwo z ostatniego badania, które prowadziliśmy- Raport o stanie zdrowia psychicznego uczniów. Ocena zmian w wyniku pandemii COVID-19. Pisały o nim ogólnopolskie media oraz wniósł on wiele do debaty publicznej.

https://wyborcza.pl/7,75398,26944993,uczniowie-zrobili-sondaz-o-swojej-kondycji-psychicznej-nie.html

https://kobieta.onet.pl/wiadomosci/raport-o-stanie-zdrowia-psychicznego-uczniow-podczas-nauki-zdalnej/lxlne2x

https://tvn24.pl/polska/szkola-w-dobie-pandemii-raport-o-stanie-zdrowia-psychicznego-uczennic-i-uczniow-wspolzalozyciele-szkoly-20-komentuja-wyniki-badan-5073728

Dzisiaj rozpoczynamy prace nad kolejnym badaniem, które potrzebne nam jest dodatkowo do projektu, który współtworzymy. Chcemy zbadać jakość edukacji seksualnej w Polsce, a następnie na podstawie wyników stworzyć wraz ze specjalistami inteligentnego bota, który będzie w stanie odpowiadać na pytania uczniów, a ze względu na stworzenie go z kompetentnymi osobami, będzie to wiedza rzetelna, w przeciwieństwie do wielu fake newsów, które można znaleźć w internecie, co może prowadzić potem do licznych niebezpiecznych sytuacji. Podkreślę, że badanie jest w 100% anonimowe oraz przede wszystkim apolityczne. Jest to wartość, którą kierujemy się od samego powstania i nasze badanie nie ma żadnego nacechowania politycznego oraz związku z jakimikolwiek ugrupowaniami politycznymi. Jesteśmy grupą uczniów, chcących pomóc uczniom.

Treść ankiety znajdą Państwo tutaj- https://www.szkola20.com/wp-content/uploads/2021/04/Arkusz-Badawczy.docx. Natomiast prosimy gorąco o przesłanie do swoich uczniów tego linka- https://www.szkola20.com/badanie-stan-edukacji-seksualnej-w-polsce/.

W razie wszelkich pytań pozostaję do dyspozycji mailowo

 

 

Julian Wąsek
Założyciel grupy inicjatywnej Szkoła 2.0

email: julian.wasek@szkola20.com

Grupa inicjatywna Szkoła 2.0

    

https://www.szkola20.com/